Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Selasa, 2 April 2013

Chelsea 1 vs 0 Manchester United

 
Chelsea 1 vs 0 Manchester United
Sepenuh masa: Chelsea mengetuk Manchester United Piala FA 1-0. SEMUA VIDEO UP
90 3 minit: RVP mengetuai lebih LAGI! Tidak suka kepadanya pada semua, tidak walaupun pada sasaran. Ba terkeluar sekarang dan Torres akan datang selama satu minit atau lebih.
90 min: RVP dengan peluang hebat ... voli tetapi ia adalah luas. Nah luas.
85 minit: Mogok pada matlamat, atau sekurang-matlamat, dari Oscar. Dia kelihatan baik pada masa-masa hari ini juga, tetapi dia tidak kelihatan seperti dia akan mendapatkan yang salah pada sasaran. EMPAT MINIT TAMBAH MASA.
84 minit: Syarikat kini mula mengejar permainan. Menembak bola pembunuh, atau sekurang-kurangnya cuba sebagai van Persie dapat ditangkap bahawa satu lepas jika dia mempunyai kaki Usain Bolt ... hmmm, Jamaica / Belanda, pemain bola sepak yang sempurna?
81 minit: Untuk semua wang di Dunia, untuk semua teh di China ... anda akan dijangka van Persie mengangguk rumah gol penyamaan kemudian. Tetapi dia, baik, terlepas bola. Bersihkan miss. Dia terlepas juga. Sama sekali.
79 minit: Ashley Young untuk Welbeck sekarang. Lurus berubah sebagai United sedang mencari untuk menyampaikan bola ke dalam kotak.
77 minit: Welbeck terlalu cepat untuk Azpilicueta dan Welbeck diturunkan. Kad kuning.
74 minit: Valencia dengan jangka yang kukuh dan semua sokongan off dia, tetapi miskin usaha beliau - secara tidak 10 kilometer lebar pos kiri.
72 minit: RVP adalah baik dan meletakkan Valencia yang menggunakan sentuhan trampolin kehilangan milikan.
68 minit: Bahaya cemerlang sehingga dia ditembak! Hampir 2-0. Harzard dengan jangka sihir, membawa bola ke atas murah dan kemudian menolak bola melepasi pos. Dia sepatutnya menjaringkan selepas melakukan semua kerja keras. Dia mengheret ia luas.
63 minit: Smalling tidak cukup ketat pada Mata dan Mata mengoyak satu, mencari sisi jaring. Selama setengah telah coem kepada kehidupan sekarang. Giggs pada, Nani untuk pergi.
60 minit: Welbeck Ohhh dengan bola cemerlang dan tandukan hebat dari Hernandez dan BERKELAS DUNIA save dari Cech. Off Cleverley dan RVP.
58 minit: Cleverley ditempah untuk cabaran pada Ramires. ruam. Chelsea mendapat di atas ini dan mula meletak pada separuh United. Bertrand dengan kad selepas dipukul semua berakhir oleh Hernandez dan dia memberikan busuk jauh sengaja. Van Persie kira-kira untuk menyertai di atas perkara.
49 minit: MATLAMAT CHELSEA! Dan apa matlamat, Keras dengan menitiskan, off untuk Mata, cip melalui dan Ba ​​rumah voli.
48 minit: Bertrand perubahan satu dalam untuk Ba tetapi dia hanya melemparkan - atau flings - kaki di dalamnya dan ia akan melalui De Gea.
47 minit: David Luiz mendapat fizikal dan cek Phil Jones betul-betul di pinggir kawasan itu. Sepakan percuma. Tiada pilihan kiri berkaki, Cech menganjurkan seorang lelaki empat dinding, Nani meninjau pilihan beliau. Dia pergi untuk matlamat dan dinding telah melakukan pekerjaan itu.
UPDATE: Pemain kembali keluar ke padang.
Separuh masa pertama: 0-0. Peluang terbaik separuh datang dari Hernandez dengan perkara mencelup, menyeleweng yang telah menewaskan Cech sehingga beliau menghasilkan cemerlang kecuali dengan kakinya.
45 minit: letupan Mikel satu ke Smalling dan ia terbang dari satu sudut. Dia sepatutnya cuba untuk membengkokkan ia ... De Gea mengambil sudut untuk menamatkan separuh.
43 minit: Penalti! TIDAK, TIDAK DIBERI. Nani pecah ke tempat kejadian dan ia kelihatan seperti Bertrand telah ditarik dia turun dalam kawasan penalti tetapi gelombang ref bermain di.
41 minit: Cech dengan menyelamatkan AMAZING! Hernandez membolehkan longgar dari luar cara lama dan bola squirms seluruh tempat. Cech sudah komited ke kiri, kerana keputusan itu dibuat apabila bola itu akan ditinggalkan. Kemudian ia kembali hak dan Cech disimpan dengan kaki.
39 minit: Ohh Bahaya sedang mencari terang dan pintar di dalam dan di sekitar kawasan penalti. Dia off, dribbles jauh - kelihatan terbaik di taman setakat ini - dan kemudian mendapati Oscar dan ia jatuh kembali kepada bahaya yang hits ia kali pertama. Ia roket dengan lencongkan besar, walaupun luas.
38 minit: Banyak salah berdua-dua, tetapi channell dimainkan memang betul sehingga tengah. Lebar Sesetengah akan mempunyai satu ini. Nani menyerang! Tutup ... Selaman Cech untuk menonton ia lebih dekat dan ia slaid keluar.
36 minit: Bahaya mengejar punca hilang dan akhirnya memenangi sudut, hasilnya adalah satu pukulan jarak jauh Ramires yang tidak mempunyai kuasa ... dan juga hampir pada sasaran.
35 minit: Nani yang turun memegang mukanya selepas Mikel menangkap dia dengan melemparkan tidak sengaja tangan kerana dia cuba untuk membuat diri dengan bola. Air sihir adalah mengubati semua masalah.
34 minit: David Luis menyerang lebih bar dari kedudukan bola mati. Busuk itu tidak banyak, dan pukulan dipadankan.
32 minit: De Gea dengan kakinya dengan menyelamatkan yang besar! Chelsea api ke dalam tindakan dan Bahaya dengan sentuhan sedikit ke kanan memberikan Ba ​​peluang untuk mogok, rendah, keras dan De Gea merebak dalam fesyen tegas.
29 minit: Man U menang sepakan percuma dan tiba-tiba Cech Chelsea untuk musim bunga ke dalam tindakan untuk datang dan menumbuk jauh.
26 minit: bijak merebak salah seluruh muka matlamat yang mana ia dihanyutkan oleh Ivanovic. Hmm, adakah bahawa jumlah sebagai menyerlahkan? Ia verges di atasnya ...
24 minit: titik Baik dibuat ... yang matlamat untuk Manchester United dan Chelsea? Tidak pernah melihat salah seorang daripada mereka setakat ini.
22 minit: Banyak memanaskan di luar untuk kedua-dua pasukan ... Chelsea akan berharap mereka tidak perlu untuk mencelup apa-apa lagi ke dalam stok mereka bila-bila masa tidak lama lagi.
21 minit: permainan yang menarik yang kita ada ... ia menyerap, namun ada lagi untuk menjadi 'kemuncak' kerana anda akan meletakkan ia. Lot menyelesaikan sesuatu untuk lubang, lulus tentang, belakang dan sebagainya Dan kemudian rehat Amerika dan Nani cuba untuk mencari Hernandez tetapi ia bukan pas yang baik. Ashley Cole telah dilakukan hamstring. Itu akan menjadi hari beliau. Beliau mendapatkan rawatan tetapi tiada rawatan di dunia akan melihat dia menjalankan. Ryan Bertrand menggantikan Cole. Blow untuk Chelsea.
17 minit: Sebagai Ba digabungkan alih oleh Smalling, anda akan mendapat perasaan bahawa Amerika bermula untuk mendapatkan di atas dari segi stringing pas tajam bersama-sama.
15 minit: Phil Jones dan Hernandez berganda pasukan Bahaya dan wisel ditiup memihak Chelsea. Apa-apa pada matlamat lagi. Sebenarnya, tiada peluang sebenar. Ini adalah sedikit catur, beralih bidak tentang, cuba untuk memenangi pertempuran bentuk.
13 minit: Hernandez scampers untuk mendapatkan bola yang panjang, off untuk Phil Jones dan ia dipecahkan awal hanya kerana ia sedang mencari menjanjikan ... Cole kemudian melakukan perkara yang sama pada akhir lain untuk memulakan sesuatu. Chelsea tarik balik, memutuskan untuk mengekalkan pemilikan. Luis kemudian cuba untuk benang jarum tetapi ia telah dibaca oleh Smalling.
8 minit: Hernandez kelihatan untuk mencari masa Cleverley pertama tetapi Ivanovic mendapat di jalan. Syarikat sedikit dipecahkan datang ke hadapan, masih cuba untuk mencari ketidakstabilan untuk menghidupkan pertahanan kepada serangan. Pintu awal. Tetapi yang agak walaupun mula tarikh.
6 minit: Bola yang mengayunkan dalam ke arah Hernandez, melalui Carrick, tetapi ia hanya di atas kepalanya pada lompat. Oh ada beberapa bola suis lazat sana dari Chelsea ... dan kini menyentuh United - Evra, Welbeck - tulen.
3 minit: melangkau United Nani dari Mikel dan kemudian kira ke Valencia di luar tetapi beberapa kerja pertahanan yang kuat oleh Chris Smalling meletakkan dibayar kepada usaha.
1 minit: Kami dijalankan dan atmosfera adalah Ripper Bridge. Semangat yang tinggi. Chelsea telah merebak awal, dan meraih keadaan yang baik di bahagian tengah. Banyak bola awal kepada kaki kerana mereka mencari cara awal melalui pertahanan Amerika.
Enam perubahan untuk Chelsea sejak lepas. Tujuh perubahan untuk Manchester United dan TIDAK Wayne Rooney.
Dan tidak Chelsea dan Manchester United yang membuat cara mereka keluar ke padang, kami hanya beberapa minit jauhnya dari luar. Berjabat tangan.
Pasukan masuk. lihat di bawah.
Saya mendapat super teruja untuk yang satu ini ... hanya suka Piala FA. Salah satu kenangan zaman kanak-kanak yang paling kuat saya bangun di tengah-tengah malam (masa kita di sini di NZ) bagi perlawanan akhir Piala FA. Marmite dan roti bakar. Ia adalah kemuncak bagi saya. Dan yang satu ini, walaupun ulangan suku akhir, telah mendapat banyak jika tidak menawarkan sebanyak ... walaupun ia tidak menarik seperti Marmite kini kembali di rak kami di sini di New Zealand ... kekurangan. Berlari keluar. "Aggghhh," menjerit masam dengan keengganan banyak untuk beralih kepada Vegemite ... anyways.
Kick off tidak jauh tetapi dalam masa yang sama menonton Manchester United V Chelsea di Old Trafford pada seri pertama.

Tiada ulasan:

untuk mama