Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 13 Jun 2013

Bantu Aliff Asyraff Berjalan Semula

Bantu Aliff Asyraff Berjalan Semula

  Aliffthumb
Kepada member-member 8Share dan facebook,

Pelajar dalam gambar bernama Aliff Asyraff, pelajar UTP kemasukan Januari 2013. Beliau kehilangan kaki kanan akibat daripada kemalangan tragik semasa menunggang pulang ke rumah di Jelapang. Beliau kini dalam status penangguhan sehingga September 2013. Ayah beliau bekerja di Pasar Malam manakala Ibu beliau menjaja air di sekitar sekolah berdekatan dengan rumah mereka. Pendapatan isi rumah keluarga Aliff tidak lebih RM3000 sebulan. Baru-baru ini Ibu Aliff datang dan berjumpa dengan Unit Kebajikan UTP untuk memohon bantuan kewangan dalam membeli kaki palsu yang berharga RM17,000.00


Oleh itu, kami amat menghargai jasa baik anda untuk berkongsi kempen Social Good ini supaya lebih banyak orang berpeluang untuk memberi sumbangan kewangan untuk meringankan beban keluarga Aliff.
Kami mengharapkan anda dapat membantu pelajar cemerlang ini untuk menambahkan semangat keluarga beliau dalam meneruskan hidup. Bersama-sama kita bersatu untuk golongan yang memerlukan. Dermalah atau sekurang-kurangnya kongsikan artikel ini kepada kawan anda.

Terima kasih,

Tiada ulasan:

untuk mama