Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Rabu, 17 Julai 2013

mati?aku takut mati.

 
bila sebut tentang kematian :aku takut juga ,siapa yang tak takut mati .dahlah tadi pagi aku mimpi ular besar datang banyak nak gigit aku nasib baik aku dapat lari dan elak dari dibelit dari digigit..perrr...teringat aku gambar yang aku lihat di fb aku di syiria dan mesir pembunuhan amat kejam ada yang hancur kepala ada yang tengah solat pun kena tembak..perrrr,, pasti sakit mati itu,,takutnya

setiap orang pasti akan merasa mati......

aku pernah tanya pada diri aku: 
mati macam mana?
bila aku mati nasib aku dikubur bagaimana?
bagaimana aku disana nanti?

aku mintak mintak supaya ALLAH  S.W.T tempatkan daku dengan orang orang yang soleh dan tempat orang orang   beriman ,jauhi daku dari siksaan azab kubur ,masukkan daku dalam syurga mu ya ALLAH ya tuhan ku.......

jum kita layan lirik ini perjalanan hidup:

 Ku Merintih, Aku Menangis,
Ku Meratap, Aku Mengharap,
Ku Meminta Dihidupkan Semula,
Agar Dapat Kembali Ke Dunia Nyata,

Perjalanan Rohku,

Melengkapi Sebuah Kembara,
Singgah Di Rahim Bonda,
Sebelum Menjejak Ke Dunia,
Menanti Di Barzakh,
Sebelum Berangkat Ke Mahsyar,
Diperhitung Amalan,
Penentu Syurga Atau Sebaliknya,

Tanah Yang Basah Berwarna Merah,

Semerah Mawar Dan Jugak Rindu,
7 Langkah Pun Baru Berlalu,
Susai Talkin Penanda Syahdu,
Tenang Dan Damai Di Pusaraku,
Nisan Batu Menjadi Tugu,
Namun Tak Siapa Pun Tahu Resah Penantianku,

Terbangkitnya Aku Dari Sebuah Kematian,

Seakan Ku Dengari,
Tangis Mereka Yang Ku Tinggalkan,
Kehidupan Disini Bukan Suatu Khayalan x2
Tetapi Ia Sebenar Kejadian x2

Kembali Oh Kembli,

Kembalilah Kedalam Diri,
Sendirian Sendiri,
Sendiri Bertemankan Sepi,
Hanya Kain Putih Yang Membaluti Tubuhku,
Terbujur Dan Kaku,
Jasad Terbujur Didalam Keranda Kayu,

Ajal Yang Datang Dibuka Pintu ,

Tiada Siapa Yang Memberi Tahu,
Tiada Siapa Pun Dapat Hindari,
Tiada Siapa Yang Terkecuali,
Lemah Jemari Nafas Terhenti,
Tidak Tergambar Sakitnya Mati,
Cukup sekali Jasadku Untuk Mengulangi,

Jantung Berdenyut Kencang,

Menantikan Malaikat Datang,
Mengigil Ketakutan Gelap Pekat Dipandangan,
Selama Ini Diceritakan x2
Kini Aku Merasakan x2
Dialam Barzakh Jasad Dikebumikan x2

Ku Merintih, Aku Menangis,

Ku Meratap, Aku Mengharap,
Ku Meminta Dihidupkan Semula,
Agar Dapat Kembali Ke Dunia Nyata,



Tiada ulasan:

untuk mama