Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 25 Julai 2013

nak sembuh kaki bengkak atau terseliuh...(ANUGERAH)

Losyen Sejuta Khasiat Anugerah (Haruman Apple Garden).
syukur kepada tuhan .aku telah jumpa penawar sakit kakit ku yang bengkak besar semakin susut...pada mulanya saya sakit telah seminggu lebih macam macam ubat saya cuba kini saya telah mencuba  KRIM ANUGERAH ini syukur,pada  malam itu saya sapu krim itu pada buku lali saya yang bengkak besar dengan selawat serta memohon pada yang maha kuasa agar kaki ku dapat sembuh dari penyakit ini.selepas asok pagi kaki saya susut syukur...saya tidak tipu pada anda .....

setiap penyakit ada penawarnya....

kandungan krim ini pun amat baik....
-Dibacakan dengan ayat-ayat suci Al-Quran dan doa-doa pilihan untuk merawat, melindung dan mencapai hajat dengan izin Allah Taala.dan lain lain

jika ingin lebih lanjut sila lihat ke laman web:http://www.anugerahquran.com

Tiada ulasan:

untuk mama