Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 3 Januari 2013

SELUAR LEVIS UNTUK WANITA

 BCS-480x325.jpg
THE NEW LEVI'S ® CURVE ID BOOTCUT kurus, CUT DENGAN KURNIA UNTUK WANITA

Tidak seperti jenama denim yang lain, ID Curve ® Levi menggunakan unik, sistem khas patut memberi tumpuan kepada bentuk dan wanita bahagian, bukan saiz dia. ® pereka jenama Levi dikaji imbasan badan lebih daripada 60,000 wanita untuk membangunkan adat sesuai berdasarkan perbezaan antara ukuran pinggul dan wanita kerusi yang lebih besar perbezaan, lebih curvy badan dan termasuk:

Sedikit Curve - anggun lurusCurve Sedikit direka untuk menentukan pinggang wanita manakala accentuating keluk beliau. Jika seluar jeans patut di punggung dan paha tetapi terlalu ketat di bahagian pinggang, seorang wanita harus cuba Curve Sedikit.

Demi Curve - elegan HourglassDemi Curve direka untuk mendatar pinggang wanita manakala melicinkan bentuk beliau. Jika seluar jeans biasanya sesuai di pinggang tetapi tidak mendatar angka, seorang wanita harus cuba Demi Curve.

Bold Curve - Beautifully CurvyCurve Bold direka untuk memeluk pinggang tanpa gapping atau menarik. Jika seluar jeans patut di punggung dan paha tetapi jurang di belakang, seorang wanita harus cuba Curve Bold.
Bagi wanita, trend utama bagi musim Bootcut kurus, yang jenama Levi ® telah benar-benar dicipta semula. Tiada lagi denim bootcut ibu anda, musim ini akan melihat pelancaran baru ini mengambil klasik - seksi, patut kurus moden yang menjanjikan untuk meletupkan minda anda jauh.

Bootcut kurusSatu klasik abadi, ditafsir semula dengan membuat patut angka memeluk pujian untuk semua bentuk badan. Dilengkapi melalui kerusi pinggang & paha ke lutut kemudian ia pergi ke pembukaan but kurus.

Bootcut klasik.Terletak di bawah pinggang semulajadi untuk perlindungan tambahan. Bayang adalah tipis melalui paha kemudian meluaskan pada lutut untuk bootcut memanjangkan. Berpasangan mereka dengan tumit & batu dunia.

Legging Boot Mini.Bagi wanita yang suka bangunan rendah dan sepasang jeans super kurus yang benar-benar pelukan dan memeluk keluk anda, koleksi mempunyai denim menghulurkan ultra dengan ruang yang cukup dalam pembukaan kaki untuk melihat lebih selesa dan digilap. A mesti mempunyai jika anda mahu sesuatu yang rasanya seperti kulit kedua!

Kurus Twist Boot Rendah.Ini bootcut yang unik ini menawarkan inseam berpintal hadapan yang memberikan satu ilusi kaki lagi dengan ciri-ciri peningkatan rendah pada pinggang. Inseam berpintal pastinya sesuatu yang anda mahu untuk menambah ke dalam almari pakaian anda hanya kelebihan yang diperlukan.Koleksi antara RM229 dan seterusnya dan boleh didapati di seluruh negara di semua Lewi ® Kedai

Tiada ulasan:

untuk mama