Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 13 Jun 2013

permainan semasa aku kecik kecik selalu main

.
semasa kecik kecik dulu aku selalu main permainan macam macam,kadang kadang masa kecik dulu sampai kena pukul dengan ayah pun ada,gaduh dengan kawan,tapi asok ok balik hahaha,nak katakan zaman kanak kana bestlah .agaknya korang semua mesti ada main pemainan ni..

 permaianan selalu ku bermain bersama kawan kawan ..

-buat pondok atas pokok-
-main guli-
-sembunyi ibu-
-batu seremban-
-teng teng-
-belon acar-
-baling selipar-
- lestik getah-
-main tembak buah terung atau cerie-
-lubang tikus-
-main buai siapa paling tinggi-
-main masak masak -
-main layang layang-
-main jembatan sudah roboh-
-main ziro poin-
-main buat kapal guna kabus-
-main congkak-
-main rondes-
-bola-
-batbinton-
-main basikal-
-main resling @ gusti -
-main lestik burung n cicak-
 -bingo-
 
banyak kan permainan masa kecik kecik dulu sampai ada yang tak ingat hahaha ,banyak kenangan tu,macam ragam pun ada .cuba korang kenang baik hahaha ..... dulu kalah sampai kena pulau pun ada haha...

teringat masa kecik kecik dulu...

2 ulasan:

Nurul Syawani berkata...

dulu suke sgt main btu sremban dgn baling selipar 2 .. bebudak skrg dh x nmpk main ..

oppa mama berkata...

sama lah saya dulu sampai malam huhu kena marah dengan ayah baru berhenti hihi

untuk mama