Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 28 November 2013

ayat ayat suria cinta

 jom tengok ayat korang semua:
ayat ayat ini disampaikan oleh para peminat suria fm, memang syok jom layan

oleh:

QASEH ROS ROS   :Cinta indah bila saling memahami
Cinta kan bersatu bila sama-sama
menhargai.. dan cinta lebih indah jika kejujuran tersemat
dihati
HAYATI     :   Bila diri seakan tak di perlukan lagi. Bila diri semakin kau hindari. Aku mengerti kini,aku hanya sekadar tempat persinggahan. Bila kau bertemu dgn apa yg kau inginkan,aku kau tinggalkan. Terimakasih
SERI            :
Kalau dibiarkan suasana ini terus melukai
Lalu ku biarkan ia berlalu bersama desir angin
Aku pasrah dengan semua ujian tuhan
Walaunaku mengeluh berjuta kali
Aku tetap rasa terluka
Malah lebih parah aku sendiri terbuang dek rasa cemburu yang bertandang
Selagi ada daya maka biarkan semuanya
Aku tak mahu menangis lagi
Walau hanya setitik airmata yang kurasa amat berharga..

Tiada ulasan:

untuk mama