Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 16 Mei 2013

jom makan roti tampal ...

Dulu selalu makan di mama* sekarang rasa agak malas nak makan ,aku tengok mamak tu islam ke tidak,nak




kata islam ada tatuu...ada sekali aku pernah makan kedai mama* aku nampak mama* tu ada tatuu salip so itu lah kali ter akhir aku makan roti canai di mama* ...dah lah mahal air botol c*c* cola harga pasar raya baru rm 3  tapi dia rm 4.8 .....air masak kosong pon 30 sen perrrrrr. sakit aku rasa....
                             
pada hari sabtu aku selalu keluar dengan keluarga aku semua makan bersarapan pagi di kampung melayu majidee....siapa tahu jalan sempadan.....di situ den makan ....mula mula aku dan abang ipar aku makan roti tampal dua je itu pon x cukup.... bini aku pon rasa dia kata sedap ...haha sedap tuuuuuuu....akak akak n bini aku pon terjebak makan roti tampal goyang........
                                          
 HAHAHA ..... setiap dua minggu sekali aku makan diluar sersama keluarga ... nak makan selalu tak bole ,sebab alfa ada tanggungjawab sebagai suami ...kita perlu adil bersama keluarga... selang seli tukar rumah minggu ni rumah mak minggu depan rumah mak mertua so adil.. ..haha

jom makan roti tampal goyang.....


Tiada ulasan:

untuk mama