Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 2 Mei 2013

oppa marah.sedih



maaf oppa nak politik sikit...oppa rasa terimakasih pada semua kerana nak beri banyak kemudahan.. turum harga kereta dan sebagainya.disini oppa amat gembira juga.cuma yang membuat oppa rasa marah dan geram teramat sehingga oppa rasa sedih juga nama suci .iaitu nama Allah  S.W.T. dibenarkan guna di buku kafir dan di tempat yamg tidak suci....bukan kah kita tahu nama Allah itu suci dan mulianya ia. kenapa perlu dicemari..aku sedih .. aku tidak boleh bayangkan jika anak baca ayat selalu guru agama ajar ..Dengan nama Allah yang maha suci lagi mengasihani.... dari sepotong ayat ini contoh .contoh contoh lah anak kita nampak atau ada buku yang tidak sepatutnya letak nama suci itu..anak kita kata pada kita kenapa nama Allah yang suci itu ada di tempat itu........

aku amat amat sedih. dan demi agama aku tetap sokong kerajaan sedia ada dan aku tidak mahu terpedaya dengan harta untuk kesenangan didunia semata mata  ...ku baik baik nak pilih dia tapi dia tidak tarik balik benda itu semua.

dia semua boleh cakap Allah tapi tak boleh letak nama yamg suci ditempat tidak sepatutnya... ......

aku luahkan tidak puas hati aku.
ya Allah..... aku bersyukur apa yang ada  .
ya Allah.... aku memohon lindungi umat islam dan lindungi islam dan ayat suci al=quran.
ya Allah .... ampunkan dosaku dan dosa semua umat islam dan bantulah hambamu yang sedang susah dipalestine .lindungilah anak anak kecil.amim amin amin ya Allah

Tiada ulasan:

untuk mama