Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Rabu, 30 Januari 2013

SHE SAID

dia berkata dia akan perfer kematian daripada melihat satu lagi anak palestinan mengambil nafas terakhir beliau, se berkata hak ini di sini adalah rumah saya di sana kakak saya mendapat terbunuh dalam lubang yang hitam bapa tidak bersalah saya berada di dalam penjara dan ibu cantik saya poisioned.

dia berkata i ingin i boleh peluru stoped bahawa daripada pergi ke saudara bayi saya kepala i listend untuk setiap perkataan beliau sebagai setiap huruf terlepas bibirnya dia berkata mengapa saya perlu untuk hidup dalam putus asa mengapa mereka benci saya begitu banyak i havent dilakukan apa-apa yang salah saya bersumpah,

dia berkata dia akan perfer kematian daripada melihat kanak-kanak lain mengambil nafas terakhir beliau dia berkata dia ingin jiwanya untuk meninggalkan bumi ini meninggalkan semua masalah di belakang dan menjalani kehidupan yang lebih baik kerana air mata bergolek ke bawah matanya, hanya mahu seseorang untuk memegang beliau dan mengatakan segala-galanya akan menjadi mengapa dia hanya tujuh dia berdoa dia dapat melihat keluarganya di syurga sebagai perkara mula hilang dia berdiri di sana sebagai awan bertukar kelabu dan dia tersenyum pada saya dan dia melambai selamat tinggal sebagai bom mula jatuh dari langit. dia pergi bulan menjadi kini dan masih i boleh mendengar suara manis beliau dan saya berkongsi dengan anda puisi ini amat menyedihkan


SUMBER DARI: http://www.islamicpoem.com/?q=node/5397

Tiada ulasan:

untuk mama