Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Rabu, 30 Januari 2013

WANITA

Aku Seorang wanita Islam saya tahu hak saya. Siapakah anda untuk stereotaip saya dan berfikir saya tidak tahu hak saya. Siapa yang anda fikir saya tidak boleh melekat untuk diri saya ... Siapa yang anda turun gred saya?Siapakah anda untuk melihat saya dengan cara yang menjijikkan .. apa yang am i lakukan untuk anda untuk berfikir dengan cara ini.
Saya tidak memakai pakaian yang membuat anda sesattidak saya menggalakkan anda untuk melakukan dosa atau bertindak dengan cara inimengapa anda mempunyai kebencian yang begitu banyak dalam anda untuk andamemandang rendah pada saya
Saya seorang wanita Islam saya tidak perlu kelulusan anda untuk menerima saya. Saya berjalan di atas muka bumi ini dan berbakti doa kepada tuhan yang kuat, Malah jika ia bermakna bersendirian i hanya akan berbuat demikian kerana i am mendapat diuji oleh tuhan yang besar dan hanya dia sahaja
Jadi maafkan saya jika saya melihat jauh, Ampunkanlah bagiku jika i tidak Diss anda kembali anda hanya cuba untuk menjadikan daku sesat.
Saya seorang wanita Islam saya menutup kepala saya. tidak itu tidak bermakna i am berani atau saudara mara dengan Hidup berjalan mati.
Saya seorang wanita Islam i meliputi keluk saya Untuk apa ia berbaloi menyimpan jauh kebanyakan daripada pervs
Ya i boleh memakai jilbaab satu dan ya i mungkin termasuk tudung yang mengatakan bahawa saya perlu Konserto diri saya kepada anda ..? badan saya dan pilihan mengapa mempunyai semangat itu untuk menjaga apa yang saya lakukan?
Saya seorang wanita Islam melakukan kufar adalah sesuatu yang saya tidak melakukanjadi i am maaf jika selepas kerja i meninggalkan awal. membolehkan sebenar dan selat sehingga saya tidak berkaitan dengan jam selepas anda bergaul dan parti.
Saya kebanggaan wanita Islam tidak dalam sifat saya. Anda boleh melekat kepala anda sehingga tinggi semua yang anda ingin saya tidak utamanya
Saya seorang wanita Islam hati emas .. Kepada semua wanita Islam di luar mereka memastikan jantung anda kekal emasdont perdagangan jantung keemasan anda untuk tembaga dengan syaitan!kerana sebelum anda tahu, ia akan berkarat! anda mendapat untuk mempunyai kepercayaan
Jika seorang wanita Islam dan anda seolah-olah hilang, ingat ada satu juta kita di bumi i am pasti anda boleh datang kepada kita!
Ya, kami adalah wanita Islam dan ya kita lakukan hidup bahagia Tiada suami kita tidak menyalahgunakan kita saya memakai tudung ini gembiraJadi yang anda untuk membantah / simpati anda tidak diperlukankita wanita Islam hari ini, Ya sekali lagi i akan mengulanginyaSaya seorang wanita Islam dan tiada kita tidak ahli-ahli sihirbegitu whoe kepada anda semua yang menulis artikel dan pemikiranbahawa kita mempunyai stiches di bibir kami dan bahawa kita tidak boleh bercakapatau melibatkan diri kerana itu adalah hanya sakit. Siapa yang anda fikir kita tidak berpendidikanatau mempunyai pilihan Anda membantah tentang bagaimana dipaksa dan dalam bahayabahaya sahaja anda ....Saya berharap anda mengubah cara anda kerana ia bukan kita yang memerlukan bantuan hari inii berharap bahawa anda beberapa bagaimana belajar untuk melihat ..Bahawa kami wanita Islam berbuat hidup gembira dan percuma =)Jadi apabila anda membantah mereka News langit yang memerlukan bantuan Me?
Atau Anda 0_o

SUMBER: http://www.islamicpoem.com/?q=node/811

Tiada ulasan:

untuk mama