Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Rabu, 30 Januari 2013

TUHAN SAYA


Ini bumi, Duniya ini, adalah penurunan laut
Destinasi akhir, The Akhirra, yang melampaui infiniti

Ini ujian dan percubaan membuat saya biru
Berlawan syaitan adalah perkara yang paling sukar saya pernah lakukan

Tahun dan hari akan cepat berlalu
Kepada Allah sahaja saya menangis, yang sentiasa akan kekal dekat di sisi saya

Allah telah memerintahkan kita untuk memberi zakat dan Berdoalah,
Deen ini adalah Allah dan RasulNya, tidak bermain beberapa
Jadi marilah kita bertaubat untuk dosa-dosa kita melakukan malam & hari

Hari-hari saya kesepian dan mereka adalah sejuk,
Matlamat saya adalah untuk taat kepada Allah sebagai hari-hari saya menjadi tua & dia mengambil jiwa saya

Allah hadir di mana-mana, Allhamdu lillah hubungan saya dengan dia adalah kukuh
Beliau hidup di dalam hati saya, rahmat dan berkat beliau adalah sangat besar & luar

Apabila saya berkorban dan memberi sesuatu demi,
Sebagai balasan, beliau ganjaran saya dengan sesuatu yang lebih baik di tempat

Hidup saya rosak dan hari-hari saya adalah kasar,
Kadang-kadang ujian dan ujian saya mendapat begitu sukar,
Tetapi demi Allah, ia tidak pernah cukup

Allah & Al-Quran itu adalah panduan saya
Jika dia tidak berada di sana bagi saya, saya akan memecahkan, kepanasan & mati...



SUMBER  http://www.islamicpoem.com/?q=node/6187

Tiada ulasan:

untuk mama