Malaysia - Super League

lagu

tttttyugtgkl

Khamis, 3 Januari 2013

SELUAR LEVIS UNTUK LELAKI

 Taper-480x325.jpg
Tirus LEVI'S ® 511, 520, 508 & 562 UNTUK LELAKI

Trend utama bagi lelaki musim ini adalah rupa tirus, patut besar pujian yang terletak hanya di bawah pinggang, bungkuk di atas dengan kaki tipis disesuaikan.

Mengekalkan tumpuan yang patut, Koleksi tirus ® Kejatuhan 2012 Levi terdiri daripada empat tirus sesuai musim ini: 511 tirus Slim, 520 Extreme tirus, tirus tetap 508 & 562 tirus longgar. Wajah baru halus untuk lelaki Levi ® kejatuhan ini adalah semua butiran mengenai inspirasi dan pakaian yang direka untuk kesempurnaan. Dengan empat sawan tirus, jenama Levi ® akan menangkap pelbagai lelaki mencari segar, sejuk tanpa tenaga yang datang dengan gaya inovatif ini.

Koleksi tirus ® Kejatuhan / Musim Sejuk 2012 Levi termasuk:

511 tirus Slim
Jean menawarkan patut tipis melalui paha dan pinggang kaki dengan pembukaan kaki sedikit. Ia boleh didapati dalam asas biru hitam, berkilat kelabu dan gelap di samping mencuci bersih, dipakai. Kebanyakan daripada 511 sawan dibuat dengan kapas dan campuran spandeks untuk keselesaan tambahan.
520 tirus Extreme
Pinggang ini Jean adalah besar dan bertujuan untuk dipakai rendah dan bungkuk pada pinggul untuk duduk di bawah pinggang. Lebih santai di kerusi, kaki dian pembukaan super kurus.

508 tirus Biasa
Tergantung pada pinggul, ini Jean mempunyai patut nipis dari pinggang ke paha dan kaki tirus, kurus. Tanpa terlalu bungkuk di atas atau terlalu kurus pada pembukaan kaki, tirus baru 508TM kami kerap ditakrifkan oleh patut moden tirus tipis.

562 tirus longgar
Dengan peningkatan yang longgar dan lebih tinggi, ini seluar sukan patut rendah tergantung di pinggul dengan kaki sedikit tirus.

Seluar jeans tirus lelaki dijual antara RM189 hingga RM399 di Kedai semua Lewi ® di seluruh negara.

Tiada ulasan:

untuk mama